top of page
Kurumlarda çalışanların, protokol kurallarına uymaları yönetimde “temsil” niteliklerinin doğal ve yasal gereğidir.
Her yönetici/personel birimini ya da kurumunu her yerde ve her zaman, 3. şahıslara karşı temsil eden kişidir. Temsil niteliği en çok protokol kurallarıyla ortaya çıkar.
Bu nedenle, protokol kuralları temsil nitelikleri yönünden oldukça önemlidir. Protokol Kuralları, sadece profesyonel hayatta olanların değil, bu kişilerle iletişim hâlinde olan bireylerin de bilmesi gereken davranışlardır.
PROTOKOL VE SOSYAL DAVRANIŞ KURALLARI EĞİTİMİNE KİMLER KATILABİLİR
Yöneticiler,
Bürokratlar,
Siyasetçiler,
Öğrenciler,
Çalışanlar,
Yeni mezunlar,
Kendisi geliştirmek isteyen herkes,
EĞİTİMİN KONU BAŞLIKLARI:
Protokol Türleri
Bayrak Protokolü
Hitap Biçimleri
Giyim Protokolü
Konuk Protokolü
Selamlaşma, Tanıtma, Tanıştırma
Hediye Alma, Sunma ve Teşekkür Etme
Erkeklerin Kadınlarla İlişkilerde Saygı ve Nezaket Kuralları
Yönetimde Ast Üst İlişkileri
Telefonda Konuşma Kuralları
Toplantı Protokolü
Makamda Davranış Kuralları vb.
Başvuru İçin Tıklayın. Sizinle İletişime Geçelim.
bottom of page